fredag, april 22, 2016

Jobbet sliter inte ut mig inte.

Tolkningen gick som en dans, jag tolkade på höjd
en 50-60 ord och sen var det slut...
inställda lektioner, eget arbete och lunch.

Slutade kl. 14.45 och då for jag till Jysk och köpte
5 stolar som vi ska ha i huset, de gamla ska jag ta
ut till stugan och träa om.

Efter Jysk åkte jag till Willys och handlade det vi
ska ha imorgon på städdagen, korv, bröd, potatissallad
och cider...
Kl. 10 är det uppställning och sen är det på`t så gott
det går. Vädret kommer nog att ställa till det för de har
lovat minusgrader och snö.. men va fasen,  vi kan väl
rensa rabatter ändå eller?

Kl. 19 for jag till stugan med en laddning saker, kläder
och sånt som jag vet att jag inte behöver ha de två dagar
jag stannar kvar här.

For till son och sonhustru, barnbarn 3 o 4. Sonen höll
på i sitt garage, gipsade övervåningen. Såg bra ut.
Nu sitter jag i soffan och väntar på att klockan ska bli
22 så jag får gå och lägga mig.... 30 minuter kvar, det
borde jag klara.

Godnatt världen. Hoppas vi ses imorgon.

Inga kommentarer: