fredag, maj 20, 2016

Gårdagen.

Någon mer än jag som blev rädd igår eftermiddag när
nyheten kom om att våra stora flygplatser stängts?

Jag tänkte: ojdå, nu är det nog bra att ha lite bunkrad
mat. Är det ryssen som kommer eller är det kanske 
muslimerna?

Nåväl, allt löste sig till slut och det var visst nätverksfel
utan mänsklig inblandning ???!!!.

Tandläkaren fick ett besök av mig så nu är den ondaste
av tänderna lagad, gick smärtfritt.

På måndag är det dags för nästa tand, den ska ut ut ut..
Jag hade att välja på rotfyllning med en krona på toppen,
och då ser jag framför mig all smärta, allt som ska göras
i truten.... då blev det "drautmetoden".
Tandläkaren sa varken bu eller bä när jag frågade vilken
som var lättvindigast för mig.... sköterskan där emot sa
bara: Dra ut!

Tack för det.

Inga kommentarer: