lördag, maj 07, 2016

Min inackordering...

Min huskompis det här veckoslutet är "Den gamle herrn"
Han väcker mig på morgonen med en nospuss, han slickar
inte utan sätter bara nosen ömt mot mina läppar....
å då tittar jag upp och genast går hans huvud mot köket...
Han säger inget men jag förstår att han menar.... hallå,
maten står färdig på spisen... GE MIG DEN ... NUUUUU.

Igår fick han äta ute och sen en liten promenad och när vi
kom tillbaka så skuttade han glatt in i köket ... mot spisen.
Han hade nog glömt att han fått mat, dement kanske?

Idag ska jag isolera nya rummet men först ska jag hämta
en isoleringskniv som sägs vara bra att dela isoleringen med.

Jag har ett uppdrag till på agendan: Mata marsvin hos barnbarn 3 o 4.

Återkommer med bilder på isoleringen.. kan väl vara kul.

Inga kommentarer: