söndag, juni 19, 2016

13.000 steg.

Idag är jag trött, gårdagen tillbringade jag på Liseberg.
Barnbarn 1 o 2 åkte allt som rörde sig.  

Jag bävade och tittade på svetsfogar där jag kom åt och 
undrade stilla om Lisebergs ansvariga hade inspekterat 
alla svetsfogar eller alla bultar, muttrar och annat som kan 
gå sönder.

Det blev någon slags matorgie för min del, först halv special
med apelsindricka och någon timme senare en hamburgare....
sen kom den riktiga hungerkänslan och då blev det en kebab-
tallrik. 

Resten av familjen åt vid 20-tiden och då drack jag kaffe och
det visade sig när jag skulle sova vid klockan 01.... bing.. klarvaken
fram till 05.00. 

Hasade mig ur sängen kl. 8 och nu funderar jag på att ta en tupplur
i soffan. Hammocken slipper mig idag för det är alldeles för kallt
för att ligga i den och försöka sova. 

Inga kommentarer: