tisdag, juni 21, 2016

Velig början på dagen.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra idag.
Spika hade jag föresatt mig men eftersom 
det regnar och sågen står ute så kan jag inte
såga till brädorna jag behöver.
Spiken är slut så det får jag köpa också.

Jag får åka och handla istället. Mat o diverse
annat (läs snus) behövs här.
Tömma brevboxen till lägenheten behöver göras.

Gojan kommer att få sitta inne idag så han 
behöver lite uppmärksamhet också.

Kan hända drar jag ut ett par lådor och ser om något
kan slängas, bäras ut i friggeboden eller kanske lekstugan. 

Vid 22.30 plingade det till i min mobil ... det där ljuvliga plinget
som gör att jag kan höra vem det är ifrån. S.
Det var inget speciellt, han bara talade om att han hade det bra.
Skönt att höra för jag hade drömt om honom och då vill jag gärna veta
att allt är ok.

Inga kommentarer: