lördag, juli 30, 2016






Hos elhandlaren i stan fanns en liknande lampa som kostade

599:-.... och på IKEA kostar den 99:-, nästan identiska.
Gissa vilken jag väljer.










LERSTA Golv/läslampa IKEA Ger ett riktat ljus som är bra för läsning. Du kan enkelt rikta ljuset dit du vill eftersom lampans arm går att justera.













-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fick iväg ett sms till S men det var inte så innehållsrikt som jag hade önskat. 
Det blev bara om fredagen och gästlistan. 
Svaret kom efter en och en halv timme och jag vet varför.
Det ser i alla fall ut som om det löser sig. 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Igår hann jag med att måla halva ytterväggen, sedan blev det kväller och jag
blev trötter.
Idag har jag planerat att åka in till stan för att köpa mer färg men som vädret
ser ut så har jag nog ingen chans att måla idag... det regnar.

Inga kommentarer: