fredag, juli 22, 2016

Javisst är det så... samma som alltid.

Det är märkligt det här med att jag alltid måste vända positivt 
till negativt. Leta efter sånt som kan bli negativt i det positiva.

Tankarna går ... han är nog sur för att jag inte meddelade
att jag stannade hemma. 

Hur i herrans namn ska jag lösa 5 augusti? Hur ska jag skriva
sms:et? Hur ska jag få fram det jag vill säga när jag inte våga 
skriva/säga det rakt ut?

I hjärtat finns ett rum
som bara är för dig.
Och var jag än tar plats
så finns du här hos mig.


Jag får fokusera på det liv jag har de kommande dagarna, jag
ska måla huset, fiska, köra trimmern, spika fönsterfoder..
nog ska jag kunna tränga undan tankarna en liten aning.
------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------
Vad ska man tycka om det här:
En 23-åring skrev ett sms till sin mamma och hon läste upp
det för mig och sa....Han är väl för gullig, han skriver: 
Nu har jag varit hos läkaren kostade 250:-  ... vad är recept? 

Inga kommentarer: