lördag, juli 02, 2016

Regnet ger mig arbetslust.

Idag var jag lika aktiv som igår.

Klippt håret.

Diskuterat med en hyresgäst om vikten av
att lämna tillbaka erhållna nycklar.

Köpt mig en fantastiskt fin dekoration till trädgården.

Lämnat en felsatt "Till salu"-skylt till mäklaren.

Fikat hos samma mäklare.

Pratat med dottern om passning av marsvinen nästa
vecka, vi kom fram till att de kan stå i Friggeboden.

Burit ut köksbordet i det nya rummet.

Dammsugit och haft ute mattan i gamla rummet.

Torkat golvet med en supertrasa, knästående.

Bestämt mig för att mina tänkta virkade gardiner kommer
att bli ett sängöverkast istället. Puh va skönt att jag kom på det.

*Jag har en sak kvar att göra och det är att gå ner och ösa båten,
den är antagligen full med regnvatten*

Jag blir aktiv när det regnar... 

Inga kommentarer: