tisdag, juli 26, 2016

Var är solen?

Vaknade till en mulen dag och vips så blir mitt humör också mulet.
Temperaturen visar på 19,4 klockan 7.00. Det är för kallt för mig, jag
vill ha minst 24 grader.  
Om det håller upp så ska jag försöka måla vägg nummer två på nya
delen av huset.
D kommer hit vid 11 snåret och då ska vi byta ut båtmotorn mot den
gamle trotjänaren. Hoppas han lämnar tillbaka den nya så jag slipper
höra diskussionen om den och hur den fungerar.
------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------

Kan jag skriva så här i ett sms: 

Jag har en önskan, jag vill ligga på en säng med dig vid sidan, 
ta dina händer i mina, smeka dem och ge dem små pussar, 
stryka dig över handryggen och hålla dina händer mjukt. 
Tala om för dig att det här är nog sista gången vi ses,
livet är för kort för att endast innehålla längtan och väntan.
Jag orkar inte vänta och längta mer. 


Inga kommentarer: