fredag, november 04, 2016

En liten kvällstur till Svenljunga by night.

Sonen ville bli hämtad efter jobbkalaset.
Hela firman var bjudna till Villa Strömsfors 
Bildresultat för strömsfors

Meningen var att jag skulle hämta honom här (pil uppåt) men han hade glömt
sina husnycklar i sin bil och den råkade stå parkerad på firman... ok, då fick jag
ta mig till Svenljunga och firman.

När jag kom till Svenljunga så hittade jag inte till firman, jag körde in vid busstationen (tror jag)
för att ställa in min GPS ... där var mängder med folk, folk som väntade på andra, folk
som skulle åka buss och folk som klev av en buss och folk som bara var allmänt promenadsugna.
Hör och häpna.... jag såg inte en enda med svenskt utseende.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj vad vackert!
Kram från Marielle Johnsson
http://bipomarielle.wordpress.com