torsdag, november 10, 2016

Trump

Först sa han: Read my lips....
och då ser vi alla att han är på
väg att säga: Fuck you. 
I alla fall jag ser början på ett f formas på
hans läppar. 






Jag kan inte tecknet för Trump så jag och eleven hittade på att vi tecknar det 
med samma tecken som vinna, för nog är han en vinnare alltid.
------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag har jag en hel del på min agenda, min lediga dag ska spenderas på följande
sätt.

  • Ringa robotmannen och beställa roboten till gräsmattorna.
  • Åka till stugan för att kolla temperaturen.
  • Gå till revisorn och reda ut vad det var jag skulle göra, något med firmatecknare om jag inte minns fel.
  • Ringa golvfirman som skulle kommit förra veckan och titta på torkrummet, vilket de inte gjorde.
  • Handla (minsta möjliga)
  • Hälsa på son med familj och höra hur det är med hans axel.
  • Hälsa på dotter med familj och bara ta en fika.
Sedan tror jag bestämt att min dag har gått.

Inga kommentarer: