lördag, november 26, 2016

Vad jag är borta när det gäller kändisar.

Läste på en löpsedel: Hennes sjukdom höll på att döda henne...
Tittade på bilden och ...... jaha, vem är det då?
..................................................................................................
Nästa .... hans fru vill flytta från deras hus.
jaha, såg bilden ... och vem är det då?
.....................................................................
Nästa...  ät vitaminer och bli lika pigg som Helena.
jaså, det är så hon ser ut men vem hon är har jag inte en aning om.
............................................................................................................

Och nu.... min kära vänner kommer någon jag känner igen.
Vilken lycka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fidel Castro..... hurra... jag vet vem det är....
och läser vidare. Jaha, jaså... han är död. Ojdå, det var ju synd
om hans familj (alla 9 barnen)
............................................................................................................

Inga kommentarer: