torsdag, december 29, 2016

Frågetecken.

Hur hanterar man en 8-åring som kallar sina klasskamrater
för hora, som klämmer någon i en dörr för att sedan vända
sig om och säga: Oj, hur gick det, det var inte meningen.

Eller som när en flicka saknar lim när de pysslar, vända sig mot henne 
och säga med len röst: Vad saknar, vad är det du vill ha,
jaha.... du kan ta mitt lim.  
Det senare när någon vuxen är i närheten, allt annat när hon är ensam 
med någon.

Vad är det för fel på vissa ungar/barn? Någon sa att ingen föds elak.
Jag är inte säker på att jag tror på det.
-----------------------------------------------------------------------------------------------

För övrigt anser jag att vårt land, vårt Sverige är på väg mot en undergång.
När det blir tydligt och fler inser det är på väg då hoppas jag verkligen att
någon agerar. 
Ska vi bygga inhägnader?
----------------------------------

Inga kommentarer: