lördag, december 10, 2016

Idag vart det fart på kärringen.

Jag har slitit som ett djur idag, gjort två väggar som ska
skydda veden från regn från sidan.
Fick virke från grannen mot att jag eldade upp hans gamla
nattduksbord samt lite annat smått och gott.
Jag hade en nerblåst en och tyvärr så var det inte någon som
ville ha virket så det åkte i elden också.
Kl. 16 var vi hungriga så då blev det en pizza från pizzerian i byn.
Sen blev det lite eldvakt i mörkret i varsin trädgårdsstol, tror att
temperaturen var nära 10, varmt och skönt var det.

Och titta vem som är på gång.

2 kommentarer:

Polär Marielle sa...

Oj oj!Sån ork har minsann inte jag! Och häftig tomte på taket.
Hälsningar från Marielle!

Karins ordöverflöd sa...

Du vet... här kör jag på 150 % eller inget alls.
Igår talade ryggen om att jag nådde nästan över
150... så då gick vi ner till 0.