torsdag, december 08, 2016

Många tankar den lediga dagen.

Jag gillar inte att min dotter jobbar med "fd" missbrukare. 
Ett farligt arbete då många av dem inte är att räkna med,
inte fullt friska i skallen.

Ibland önskar (speciellt idag önskar jag) jag att jag får nytta
av all min mat som jag bunkrat. 
Kan det betyda att jag tycker att det ska hända något dramatiskt?

Jag vill skriva vad jag kommer att göra den 17 september 2017

Oroar mig för min plockade papegoja.... varför gör han så?

Ska jag sälja min lägenhet? Håva in kanske uppemot 1 miljon?
(men var ska jag bo på vintern?) 

Jag har upptäckt att fler och fler barn med funktionsnedsättningar
är vänsterhänta. Slump eller något annat?

Idag är det den 8:de december och det är 10 + och svaga vindar.
Kan det bli bättre? Ja det kan det, det kan bli sol och 25 +.




Inga kommentarer: