tisdag, januari 31, 2017

Lamslagen liten stad.

Det pratas om mordet och många säger...
Herre Gud .. inte visste jag att han var så
farlig, eller, usch att vi har haft en sådan
hemsk människa i stan. Vilken tur att jag
inte har stött på honom. 
(Han finns i många skepnader så nog har
du stött på honom, men inte förstått)

Jag säger som Dag Öhrlund: du har redan 
träffat honom. Det svaret fick en kvinna som
skrev om Silverbielke: måtte jag aldrig träffa
honom. 
(Silverbielke är en av karaktärerna i Dags böcker)
Nästa bok om S kommer ut i maj och jag längtar,
längtar att se vad han kan ha hittat på den här
gången. 
--------------------------------------------------------------------
Idag ska vi inte överanstränga oss (hehe), börjar 10
och sen är det lunch och sen matte och klockan 13 bär
det iväg hemåt. 
Har jag det bra eller har jag det bra?
--------------------------------------------------------------------------



Inga kommentarer: