onsdag, januari 25, 2017

Min förkylning är lite svårare idag.

Står ut men attans vad jag nyser och hostar.
------------------------------------------------------------
Nu har jag bara en sak till på agendan, jag har
redan klarat av följande saker: tankat bilen och
kastat kartongerna från skorstenen i återvinningen
+ jobbat (inte överansträngd precis men var där jag
skulle i alla fall)
Ok, åter till det jag har kvar att göra, köra ettan till 
ridhuset och vänta tills pappan kommer och löser
av mig. Tror inte jag orkar med en timme där i
alla hästlukt, blir lite tät i bröstet när jag är förkyld.
-------------------------------------------------------------------

Någon (minns inte vem) skrev om mobilparkering.
Det är frågan om inte människor som måste hitta
på något sådan är missbrukare av sin mobil.
Det är väl självklart att man inte sitter vid en middag
med sin mobil, eller när man umgås med sina barn.

När någon tar upp en mobil vid en middag då brukar
jag säga till, det är lika respektlöst som att ta upp en
papperstidning och vräka ut den över maten.
Finns väl ingen som gör det eller?

Nu ska jag gulla ?!?!?!?!?!?! lite med gojan... he he..
skoja bara, han går inte att gulla med, han bits.
Men lite godis ska han få och det är jordgubbssaft i
en liten flaska.... Godis = mutor.
--------------------------------------------------------------------


1 kommentar:

elina sa...

Synd om dig! Krya på dig!
Den varianten av förkylning jag har - eller vad det är - var riktigt elak. När jag inte ens har orkat träna, då är det illa. Hoppas du slipper.