tisdag, februari 21, 2017

Två uppdrag är ett för mycket. I alla fall idag.

Hade planerat stugresa... insåg att papegojburen inte blev
städad igår. Ok, då får jag ta den idag och sen åker jag
till stugan.
Sagt o gjort, ut med buren, lägga i blöt o sen skrubba.
Nu står den finstädad utomhus och snart ska jag bära
in den och göra den fin inuti också så han har lite att
leka med.

Sen blir det väl stugan? Nja, jag skjuter upp det tills på
torsdag då jag slutar tidigt igen.
Imorgon blir det ridhuset med ettan som har lektion kl. 17.
Helst av allt vill jag ta en tupplur en timme eller så men
jag ska försöka hålla mig ståendes så tuppluren kommer
av sig.
---------------------------------------------------------------------
Kan man tänka sig att lägga ut Malmö till försäljning, dela
in staden i olika stadsdelar och sälja staden bit för bit.
Rosengård måtte vara eftertraktad för det är väl där som en
del av de högutbildade flyktingarna bor.  
Vi kan ju börja med att försöka locka Danmark att investera
en liten aning
HALLÅ Danmark... vill ni köpa? 
-----------------------------------------------------------------------

Inga kommentarer: