lördag, mars 18, 2017

Idag gick det över förväntan.

Började dagen med att hiva upp 4 hinkar vatten, värmde
vatten som skulle bli till diskvatten.

Bar fram 2 säckar ved och fyllde i mina vedbehållare.

Dammsög gamla rummet och tröttnade när jag hamnade
i det nya.

Lagade stora papegojburen utomhus, den blev lite ranglig
när den blåste omkull i höstas. Nu blev den nästan som
ny igen.

                                                                
                                                                                 

Kollade in båten som låg i sjön... den får ligga kvar för 
stövelskaften är för korta.

Åt kebabtallrik från pizzerian.

Gick en promenad, raskt skulle jag vilja säga.

Och mellan varven så tänkte jag på S, inte ett ord
har jag hört och inte ens ett SMS har jag fått.
IDIOT.

Inga kommentarer: