fredag, mars 24, 2017

Skjuter upp flytten.....

Och det på grund av att dottern vill åka till Ullared .... igen....
Jag tänkte åka på onsdag och hon är ledig på torsdag... japp då
blev det till att byta dag.
Nu får stugflytten ändras.
Kan tänkas att det är bra för vädret är ju inte det varmaste, men utan
gojan skulle jag redan bo där... han är en mes som inte tål kyla den rackar´n

Är det någon mer än jag som är rädd för muslimer, ett otäckt släkte där
många av dem vill andra ont.

Nu klagas det på att det tar sex månader innan någon av de invandrade
ensamkomna barnen får en god man.... då vill jag kontra med att
det tar jäkligt lång tid innan mitt barnbarn får hjälp i skolan med uppgifter
som hon kört fast på. Orsaken är att de nyanlända tar all tid från läraren,
hon ska förklara på svenska, engelska och ett annat blandspråk... men de
förstår inte ändå.

Gode tid hur ska det här sluta.

2 kommentarer:

elina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Karins ordöverflöd sa...

Nu klickade jag på fel och hann inte läsa det du skrev... jäklar så klantig jag är.....