lördag, mars 25, 2017

Tänkt om. ... Otäck bild... varning

Jag är en sån där "prepper", en som samlar mat och förnödenheter
för kommande tider.
Förut var jag säker på att det var rätt väg att gå, att samla på sig
när det inträffar en katastrof, jag ville ha så att jag visste att jag
skulle klara mig och min familj under en tid innan det kom hjälp
eller tills samhället fått ordning på saker igen.

Nu..... japp... jag har insett att det är inte rätt väg att gå, jag kan inte
sitta och bunkra upp mat och se hur muslimerna tar över för det är
dem vi ska vara rädda för. De tar in bit för bit och vem vet hur många
de är här i landet. Och vem vet hur mycket kontakter de har med
andra likatänkande i andra länder. Det finns miljarder muslimer och
de utgör 23% av världens befolkning.

Nej, nu blir det till att äta upp maten, jag börjar i morgon, idag går
inte för idag blir det isterband och vita bönor som redan är förberett.

Vill vi har det så här i Sverige som vi för övrigt kan döpa om till Absurdistan.
Bildresultat för muslim

Inga kommentarer: