fredag, april 28, 2017

å så vart de fredag igen!

Vaknade lite onödigt tidigt, men jag kände mig utsövd så jag
steg upp. Satt en stund på sängkanten och önskade att jag inte
hade lovat vara med på bokträffen ikväll.

Min mun och hjärna hade lite småtrassel den gången jag
lovade att jag skulle komma till träffen. Tror det var något
ledningsfel.
Munnen sa ja, hjärnan sov och när den insåg vad munnen sagt
så sa den: men va fan... har du inte lärt dig något!

Du gillar ju inte att slösa bort en fredagskväll på en bokträff...
och så avslutade hjärnan med att säga: Ok, nu får du stå ditt
kast, åka dit, vara trevlig och sen är det över... och jag hoppas
verkligen att du minns det till en annan gång. Säg inte ja innan
jag är påkopplad.

Jag ska försöka minnas.

Jag har en hel del att göra idag.
* styrelsemedlem ska skriva på bankkontraktet
* köpa plåt till kaminen
* apoteket
* beställa ny varmvattenberedare


Ok..nu får jag ta tag i dagen.

Inga kommentarer: