fredag, april 28, 2017

Bokprat 18-23.

Tänk att man kan prata så länge om en ganska så kass bok.

Vi var sju stycken närvarande samt en kille på Skype.
Killen var med på Skype och inte närvarande på grund av att han är
superallergisk mot katter och det fanns det en av i hushållet.

Boken var väl ingen höjdare, ingen av oss tyckte att den var något
att rekommendera. Någon sa att den inte hade någon röd tråd, en
annan sa att den härmade någon annan bok.

Jag gillade inte heller boken men ett par tre dödsfall livade upp
lyssningen en aning. När en bok slutar med ett: VAAAA .. sånt
får ju inte hända... då får den en liten stjärna. (gillas)
Boken hette: Svinhugg

Nästa bok vi ska lyssna på eller läsa är: Öppnas i händelse av min död.

Men först ska jag lyssna färdigt på Anna Janssons bok Det du inte vet.
Jättebra än så länge efter 7 timmar.

------------------------------------------------------------------------------------
Imorgon kommer sonen hit och vi ska gemensamt sätta in min ny/gamla
kamin. Härligt för då kan jag elda i det nya rummet.

Bildresultat för kamin Husqvarna

Inga kommentarer: