måndag, april 17, 2017

Borås avklarat och jag är hemma i lugnet igen.






Borås, fy fan vilken sunkig stad, bilar, höghus, smutsiga
gator, sopor. Ja, en stad som man kan kalla soptipp.
Det enda positiva med staden är alla dess statyer, det är
jag avundsjuk på. Det vill jag ha i min lilla stad också.
Och så har Isaac Cordal satt upp sina små söta gubbar lite
överallt i stan och det vill jag också ha här eller i stan.



Bildresultat för isaac cordal


Efter besök hos Rusta och en titt hos Harald Nyborg så
for jag till den dövblinda och fikade. Där fick en personal
fram schemat och visade på var det saknades personal.
Hon sa: ta vad du vill ha.... he he... snåltarmen slog till
och jag tog nästan bara helger. 4300:- för 24 timmar rakt
ner i fickan kan jag inte neka till.
Nu vet jag ju med mig att när den dagen kommer och jag
ska åka och jobba så säger jag alllllllllltid: Men va fasen
lovade jag det här för, jag vill ju inte.




Inga kommentarer: