tisdag, april 18, 2017

Ny favoritförfattare.

Näst efter Dag Öhrlund så kommer Carl Johan Vallgren på
min favoritlista.
Jag har lyssnat på Skuggpojken... jättebra. Nu har jag gått över
till nästa bok som heter Svinen. Den började bra, jag har inte
hört mer än en timme så nu har jag verkligen många timmar
av lyssnande kvar. Härligt.

Natten var kall, pumpen har klarat sig nu återstår att se om
sjöpumpen också har överlevt natten.

Min varmvattenberedare fortsätter att ge ifrån sig vatten på fel
ställe, det droppar och droppar och hinken under töms med
ojämna mellanrum. Droppandet har ökat inser jag när jag tömmer
hinken. Ja ja.. det blir nog bra. Om ingen kan lösa det så får jag
väl köpa mig en ny.

Gojan tycker jag är tråkig, han putsar sig till vansinne.... och
jag försöker avbryta.

Imorgon är det jobb igen, den här veckan är kort, bara onsdag
och torsdag. Fredag är det någon slags gymnasiearbeteinlämning
och då är jag ledig. Skönt med lite ledighet :-)

Inga kommentarer: