onsdag, juni 21, 2017

Nu har blåsten stillat sig.

Igår hade jag trevligt besök från Gbg, en man som jag umgicks
mycket med förr, jag åkte med honom till huvudstaden när
han hade jobb där. Vi var på BDSM-träffar i Gamla Stan, vi
var på fikaträffar i olika städer.. jättekul.
Nu pratade vi om gamla tiden, det var många minnen som poppade
upp.
----------------------------------------------------------------------------------
Idag kommer två avloppskillar hit för att titta till avloppsröret som har
dragits i sjön. Vi är lite smått fundersamma om röret inte ligger lite
för högt med tanke på fiskare och båtar.
Vi får se vad de säger.
-------------------------------------------------------------------------------------

Jag såg igår att jag har fått många kommentarer (gamla sådan) som
jag skulle vilja svara på..... alla på en gång i ett inlägg men ännu
vet jag inte hur jag göra så det får jag tänka på ett litet tag.
-------------------------------------------------------------------------------------
Nu är det dags att gå ut och möta dagen.
Hasta la vista

Inga kommentarer: