söndag, juli 09, 2017

Tänker samma sak igen när jag är här.

Och den tanken är: Varför lovade jag att jobba?
Och svaret är samma varje gång: Jag är ekonomisk, på
gränsen till snål. Pengar rakt in i på kontot för 24 timmars
smäckjobb, det kan jag inte tacka nej till.

Om en liten stund ska jag börja göra middag, idag står det
korv och makaroner på listan och då får jag foga mig efter
det. Inte världens godaste/roligaste mat men attans lättlagat.
-------------------------------------------------------------------------

Igår var SP i Lidköping. Jag kunde ha åkt dit om orken infunnit
sig och framförallt om lusten infunnit sig... men se, det gjorde
den inte så jag stannade hemma.






Nu antar jag att vi inte kommer att ses mer om det inte blir på
en plats nära mig någon gång i höst.
Jag känner mig ganska nöjd med mitt val att stanna hemma.
------------------------------------------------------------------------------

Inga kommentarer: